Välkommen 2oo8 + lite ändringar

okej... minns inte nattens inlägg.. jag var inte så nykter igår...
förstår inte hur jag kunde dricka så mkt igår !
9smirre + sprit.. wiskey, öl och nån bacardi eller nått sen drack jag på krogen oxå..
inte har jag spytt heller.. kunnat gå, kanske inte så rakt, men ändå..
de var i af konstigt att jag klarade av att dricka så mkt (för min del i af)

Jaja, Älskling och jag var först hos hans mor och far och åt jätte god mat..
De var trevligt.
Sen for vi till Kim, där var vi bara några stycken först, men den kom de massa folk dit,
de vanliga gänget.. såklart :D
sen var de krogdags Lisa blev inte nyktrare....
Jag blev helt störd...Har nog sagt förlåt 100 ggr idag..
Så vill jag inte vara mot min älskling igen, aldrig mer ! ! !
Han var bara snäll som vanligt så var jag elak och störd..
Vi behöver itne gå in på detaljer... haha hoff...
Jaja jag skulle i af flytta igår... ja jag brukar vilja göra de när jag är full..
Men nu är allt bra igen, såklart, men jag ångrar att jag var så stööööörd !
När jag vaknade idag var jag fan full... nu ska jag inte dricka förrän Nina ska dricka,
de lovar jag...
Jag ska oxå skriva lite om året som gått efs alla andra vertkar ha gjort de :P

Året började... hmmm minns inte så mkt, jojustja, bodde på björkplan med nina, sen flyttade johan in,
sen blev nina på smällen och var en ganska aggresiv sak de första månaderna.. haha..
Jodå, Johan knyckte hennes kjolar och gömde hons soker... jodå.., haha
det har vart otroligt mkt fest detta år... herreGud kan jag nog bara säga.. man har supit som ett svin !
påsken var jag mest me emma å vi hade svin kul !
sen kom sommaren och jag skaffade mig ett jobb som personlig assisten, allt verkade svin bra hela sommaren men den blev de för mkt, och man känner sig lurad...
festade nästan hela sommaren oxå med vårat sommar gäng.. midsommar var skit kul, festivalen med, oxå även karre marknad och justja, pajala mrknad var oxå kul som fan !
åkte me familjen en sväng till pite..
någon blev kär i mig och tinade upp mitt frusna hjärta : P
han gav inte upp... och de är jag jäääääävligt glad för, annars hade nog mitt liv vart som det var innan..
sen i slutet av augusti blev jag och min kära Tony tillsamans..
Och de känns så ovant/dött och konstigt att allt känns bra för en gångs jävla skull !
Jag är ju inte den som blir kär och blir seriös, men för min älskling känns de som att jag kan göra allt för...
Fram med känslorna och bort med iskalla gamla Lisa..
Allt har gått bra med våran kärlek och de ser ut som en ljus framtid för oss, tycker jag. :P
Vi sover alltid tillsammans, är varje dag me varann, man blir inte less, de är helt otroligt...
Är glad att han är de sista jag ser innan jag somnar och de första jag ser när jag vaknar... när han går till jobbet :P
Han är oxå en av mina bästa vänner...
jaja, sen blev jag ju moster till världens underbaraste flicka ! Saga Matilda...
Och vLPr hR troja fått, 12st, 9 överlevande...
sen kom julen och den firades me familjen och hela tjocka släkten... eller inte hela.. de hade då vart nått...
trevlig jul var de.. och nu är de -2oo8- känns konstigt att skriva de... ovant..
och jag och min älskling ska bo tilsammans påriktigt nu i en tvåa..de ska bli roligt !
två grisar under samma tak...förstår inte hur vi kan stöka på de sättet vi gör, hahaaaaaaaaa
jaja..
Året har varit jävligt roligt helt enkelt !
Nu vil min älskling att jag ska va meed han. å de ska jag... hej då !


_____________________________________________________________

Åååååååh vad jag älskar dig !
Du ligger och sover så sött,
hade velat komma och pussa på dig
men du kan bli arg om jag väcker dig : P
jag är inte den enda med dåligt morgonhumör....
Nu känner jag verkligen starka känslor påriktigt riktigt,
de har jag adrig gjort förr...
Hoppas de här året blir bra oxå..

När man tänker på han hela tiden,
varje minut, varje sekund,
blir glad av att vara med han,
vill vara med han hela tiden,
blir glad av alla små söta ord,
de pirrar i kroppen när han tar på en,
och man vill att tiden bara ska stanna upp,
att allt ska stanna,
och att de bara ska vara vi två...
Är man kär då?
Det är i af först nu som jag vet vad kärlek är...
Det är ju inget man sett på nära håll förut.
Och jag är så glad att jag får uppleva de..
För de kanske inte alla får...

Jag älskar i allafall min C.T.Kvist av hela mitt hjärta : )

Kommentarer
Postat av: Ninnnna

Jadu gör allt för tony, tom hjölper å vädra hans täcke o andra saker hihohoho

2008-01-01 @ 20:39:58
Postat av: mama

Det låter bra, att du har hittat särleken o att ni trivs ihop!

2008-01-04 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0