feed me

Slutade jobbet klockan 12, vart pigg som en mört idag,
fast nu har jag förståss ont i ryggen, men det gör inget.
Bröjade klockan 07:oo idag, 5 timmars, lätt som en plätt, brukar vara så seeeeegt ibland
men idag gick tiden fantastiskt snabbt !
Sitter hemma nu och vette tusan vad jag ska hitta på, trist att det är skitväder när man
har typ en ledig dag... Jaja, då kan jag sitta inne utan att få ådligt samvete för de : )

Sov typ 4 timmar inatt, det verkar vara en bra sömn för mig om jag börjar sju på morgonen,
igår natt sov jag fasen sju timmar och var svina trött hela dagen !
Näe, 4 timmars sömn får de väl fortsätta bli när man börjar sju på morresta,
fast det är ju inte så att jag planerar att sova bara 4 timmar, men det blir bara så...

Vad skola jag göra ?
Tönten är inte ens hemma... inget gott att äta har man heller...
Just nu hade jag velat ha nått smarrigt och en Fia här, det hade vart perfa !

Jag blir så jävla förbannad när jag läser om den där jäkla gubben A.Eklund,
hur i helvete kan man göra något sådant som han har gjort ?
Läste om han för någon dag sen i tidningen att jag var tvungen att slå honom, haha.
I tidningen då...
Hur kan ens någon advokat vilja att han ska få mindre tid inlåst?
Han vore sitta inne förevigt, bli riktigt gammal och aldrig dö,
hoppas han mår dåligt av det, att han har den djupaste ångesten man kan ha,
enligt tidningarna verkar han oberörd över alltihopa...
Människor, eller varelser som han förtjänar inget bra.
Tror lilla flickan Engla har det bra och hoppas att hons familj någon dag får
ro och att dom nångång kan känna lycka igen.
Men hatet mot den där äckliga mannen kommer kanske aldrig försvinna.
Jag vet inte vad jag skriver, känns som att jag inte har något vettigt att komma med ang. den här
händelsen. Jag förstår bara inte hur man kan skada en 10 årig tjej så mkt och sen alla liv
runtom denna tös.
Det är hemskt och brutalt.
Som sagt, önskar verkligen inte död åt A. Eklund, hoppas han ruttnar tills han är 150 år.
Döden är för lätt utväg för någon som gjort såna här saker.

Sen de här stora slagsmålet på stan i fredags?
FYFAN vad löjligt ! ! !
Alla som var med på de vore ta mig fan skämmas !
Tror ni att ni är tuffa nu ? Tror ni att ni får respekt eller nått ?
Näe fyfan... Vissa männsikor kommer aldrig komma ur sina dumheter...


Dagens höljdpunkt hittills är att jag varit pigg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0