Hur gör djur ?

Ja, vad fan ska man säga?
Tror jag ska kolla en film.
Trodde nyss att jag var sova trött, men så var ikke fallet.
Imorgon ska jag duscha i af, mitt hår känns lite väl lortigt nu .
Idag är en sådan dag som jag saknar Fia. . .  Hon fattar lixom grejjen :P
En dag om allt skiter sig här, då vet jag mitt nästa drag - Piteå .
Det är fan en bra stad, tycker jag .

Har tömt OCH slängt sakerna från våran skrubb idag, jag är fan duktig .
Har lust att måla luckorna där rosa, vore fint :D

Nixpix, nu ska jag leta reda på mitt block och klottra där istället.

Ibland undrar jag verkligen hur du tänker ?

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har väl inte slängt användbara kläder? Om du minns, så finns det en som behöver kläder ;-)

2008-07-03 @ 06:56:03
Postat av: fiiiia

du får alltid komma å va med jag:D hoppas nästan att ja får där som ja sa till dig tidigare idag så man kanske kan umgås med dig lite:)

2008-07-04 @ 05:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0