idag

Skönt väder hade vi idag med, jobbade 14-21, trist att vara inomhus när
det är fint väder, men det kanske kommer mer sol en annan dag.
Ändå trist att vara ute när man inte kan bada nånstanns i skönt vatten,
förutom piss ute badet, visst duger det men jag gillar att bada i sköna hav och sjöar.
Jag ta mig fan älskar att bada !
Vill utomlands till äkta värme och äkta bad vatten värme, fyfan så härligt !
Jaja, det sker väl en vacker dag här i framtiden .


Jag har egentligen inget att skriva, som vanligt.
Jo imorgon fyller min lilla lilla lilla lillasyster 18 år !!!
Lotta liten blir ju nästan gammal nu.
Konstigt att se lillsyrran på krogen, haha. flummigt.
Imorgon ska vi fika innan jag börjar jobba, jag och min lilla familj,
kul kommer det bli : )
Längtar tills imorgon, ska nog lägga mig så morgon dagen kommer snabbare.

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0