mordhotade

idag har jag vart med nina och saga hela halva dagen, himla skoj !
vi gick ut för att saga skulle få gunga i lekparken, kul de med tyckte saga.
sen gick vi mot ica signalen där det var 2 barn efter våran väg mot affären.
båda kollade riktigt argt och ont på oss, den ena visade med fingret att han skulle
skära av halsen på oss, ungarna var max 8 år....
det var inte ens på skoj han gjorde så, ungarna såg fan onda ut !
jag och nina blev fan rädda :D
så vi tog en annan väg när vi gick tillbaka.
var som sagt himla kul ändå, trots mordhotet :P

nu är jag hemma och jag och T är olagliga, kan inte säga mer,
då kanske polisen kommer och sätter oss i finkan eller den djupaste källarhålan.
tror jag ska gå och slå ner T, sånt som jag brukar göra, har jag hört...
haha ja, folk älskar verkligen att snacka, verkar finnas många mytomaner i denna stad.
men, då får dom vara de då om dom inte har något annat för sig i sina liv.

föressten så saknar jag fia, hoppas du tar dig till byn nästa helg ! : )

Kommentarer
Postat av: fiia

fasen så sexig bild:D

2008-07-18 @ 05:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0