piss & bajs

jag vet inte längre, känns nästan som att hoppa ner för ett stup,
men aldrig landa...
eller nått i den stilen.

fan, somnade vid fyra tiden och vaknade i sex tiden av att en helvetes
jävla mobil jävel ringde... byt signal för fan !
hade säkert kunnat sova till sent på natten om de inte vore för den
satans rigningen.

ska sluta be om saker, de känns som onödigt.
ska sluta hjälpa till och vara omtänksam, det lönar sig fan inte ändå.

 
vill bara ha sömnpiller så jag kan somna när jag vill.



Kommentarer
Postat av: myskolainen

varför är du så negativ? har de skett nått? berätta för mig! kommer nog till byn till helgen att du vet den, å då äre bara att du oxå är där.

2008-07-22 @ 01:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0