skriva sig massa skrot

Igår skulle jag vila vid 18 tiden, så somnade jag !
Det gör jag aldrig, men jag måste erkänna att jobbet sliter på mig,
eller det är nog myskotiderna jag jobbar ena dagen slutar man 21, nästa dag börjar man 07 på
morgonen, gillar verkligen inte dom där tiderna, men men, sånt är livet. :P

Vaknade vid 19 tiden efter min lilla blackout av att Dustin kom och väckte mig, drog upp
rullgardinen och allt, och jag blev jääääätte glad... Som alla säkert kan förstå
+ att han lurade mig att klockan var nio på kvällen !
Jag ville ju inte sova överhuvudtaget och sen att ha sovit så länge, aj aj...
Men jag hade ju trots allt bara sovit en timme, men ändå.
Fast lite skönt var det ju med en tupplur må jag säga.

Sen blev det städning och film och middag klockan 23.
Gick för att sova vid 3-4 tiden och sov nu till klockan ett, fyfan va skönt att sova ut !
Har ju bara sovit ca 8 timmar dom 2 senaste nätterna sammanlagt.

Drömde en mardröm inatt, och den var så hemsk !
Jag och Tony märkte att det var spöken i våran lägenhet,
de började med att vi hade en trea, och i ett av rummen vi inte sov i så hände
det mystiska saker, så skulle vi kolla läget där.
Det var som en gammal tant som bott där innan oss, alla hons saker var kvar.
Vi såg att de rörde sig lite i sängen vi gick närmare, så var det som att hon låg
under täcket och täcket bara åkte runt, så satte T min hand på sängen, då fick tanten tag
i min arm och började dra i mig, T fick dra mig tillbaka, de var så hemskt !
Vi sa att vi ska lämmna hons rum ifred och att hon måste sluta spöka,
dör att det 'r vi som bor här nu.
Sen kom det mer och mer spöken till våran lägenhet, alla var gamlingar, tror
dom flesta var från mitt jobb, fast lite mer läskiga...
Dom vandrade omkring i vårat hem och var elaka, minns inte så mkt,
dom drog i både mig och Tony och vi sträckte ut händerna jag ropade"TOOOOONYYYY"
Tony ropade "LISAAAAAAAAAA" haha, det var så töntigt, som i en film.
Gammel spökerna härjade omkring och vi var livrädda, tillslut kom vi på att vi måste förgöra dom !
Jag kom på ett sätt, jag tog tag i ett spöke och bet bort en bit från näsan, då försvann dom...
Bet bort en massa nästippar men sen märkte jag att de räckte om man tog bort någon del av dom,
bet bort någonslöständer och kastade ut dom från fönstret.
Alltså, den här drömmen var verkligen jätte hemsk, och jag trodde att det var påriktigt.
Låter inte så hemsk, men ni vet paniken man känner i kroppen i vissa drömmar....
Usch..

Jaja, två filmer jag kan rekomendera
Whats eating Gilbert Grape

Och... Holes


Whats eating Gilbert Grape hade jag sett förr nångång, men kom inte ihåg
allt, bara slutet, och den är så jävla bra !
Sen Holes, den är också skit bra, det är en film som allt klickar i slutet.
Två sevärda filmer ! :)
Nu ska jag kanske äta gröt.
Adjö

Kommentarer
Postat av: mor

hoppas du inte börjar bita på dina gamlingar på jobbet..:-) kram ha en bra dag

2008-07-17 @ 17:02:58
Postat av: Emma

Du kanske skulle behöva vara ledig ett tag ;D haha läskiga drömmar ju

2008-07-18 @ 00:40:25
Postat av: lillasyster

aah dom filmerna ska jag kolla :) har också sett Gilbert Grape nångång, men det var läänge sen

2008-07-18 @ 12:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0