det här är rätt

Idag känndes det helt rätt,
det känndes bara så rätt i mitt hjärta,
får inte glömma den känslan jag fick
och inte glömma vad som är viktigt för mig.
Vill inte förstöra något så fint
med mina hemska tankar.
Jag måste försöka förstå.
Måste lära mig att alla är inte likadana,
att man facktiskt kan lita på folk.
Det lär inte bli lätt, men jag ska försöka
och göra mitt allra bästa.

Det är hemskt och tragiskt att jag blev så lik min far,
enda skillnaden är att jag förstår, vilket inte han gör.

När jag gick ut åk 1 eller så var det åk 2 så
var man som vanligt i kyrkan på avslutningen,
prästen vi hade då i Karesuando pratade om svartsjuka.
Han sa att det var den värsta sjukdomen man kunde få.
Då tänkte jag; Hoppas jag aldrig får den sjukdomen....För den lät hemsk.
Men då kännde jag tyvärr inte till Peppar peppar ta i trä....



På tal om ingenting, så här ska man väl se ut för att få kallas snygg, sexig, läcker och fräsch?
Måste skaffa mig dom brösten och de där blonda håret....

Kommentarer
Postat av: Mamma

o ve o fasa, inte såna balonger- risk för explotion:-) Som sagt, du är jättefin PRECIS så som du är! Kram på dig:-)

2008-06-07 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0