dreams

Jaaaa, vad ska man säga?
Jag vet inte...

Har drömt en massa skumma drömmar på senaste...
Att jag vart i ett playboy hus med massa blondiner,
sen bråkade jag med en så krossade hon en flaska
och tog en av skärvorna och tröck i Sagas mage..
Det var så hemskt, jag blev arg och ställde mig på hons
hals och skulle döda hon.. Hon dog.
Mamma kom och hämtade Saga tillslut.
Det var fan hemskt hemskt hemskt ! ! !
Skadar man pigan så, så mördar jag fan :D

Drömde att jag bad Lotta och Sebbe skjuta mig, för jag var fast nånstanns och skulle
ändå annars bli mördad av en björn...
Men dom vägrade så jag sköt mig själv i skallen.

Drömde oxå inatt att jag och Nina vart monster när vi var små,
nån sorts slemklump...
och bodde hos Hilma, mamma försökte skydda oss.
Men vi blev ju "normala" när vi blev äldre...
Alla jagade mig, Berith försökte rhjälpa mig,
Miaa och Sussie med, dom skulle ta hand om mig och inte svika mig :D haha
Alla i min familj var som döda, Fia, Lotta jagade mig, och skulle döda mig,
hämtade en burk i frysen hos Hilma där det var en slemklump och en lapp
och bevis att jag och N vart äckliga kräk.
Mamma hade sagt att just innan vi dör ska vi ge den till Hjördis,
hon var den enda man kunde lita på, och hon skulle ge den till polisen och forskare...
Sen kom poliser oxå och jagade mig, Emma, Tommy och några var helt galna och
tog med mig i en bil och skulle mörda mig, men jag hann slänga burken till Hjördis.
Hann göra det jag skulle i mitt liv inann jag oxå skulle dö.

Kunde inte vakna från drömmen, trodde den var verklig,
var helt chokad nr jag vaknade : )
Lite av mina semo drömmar bara...
heerrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0