jag vill

Jag vill tatuera mig mera NU !
Jag har en plan för min andra gaddning, tjejiga tribaler från typ höften som ska sträcka sig ända fram
till armen, hela armen, sen nånstanns vid skulderbladet får det bli någon sorts inbakad döskalle
i det hela... Längtar tills jag gör denna !
Sen efter den ska det bli lejontassarna, efter det så ser man ju... men fyfan vad jag hade velat ha en proffsig tatuerare
här och nu.
En dröm är att Någon från Miami Ink gänget ska få klottra på mig, men det ser man ju hur det blir med de : P

 
Kat Von D eller Ami James skulle nog hellst få klottra på mig,
A.James för att han är så läcker och Kat Von D för att hon är så kool : P
Och så är ju båda grymma på de dom gör, och det är ju dom andra i gänget oxå, men dom här två är i af mina favoriter : )
Gadda mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0