lördag

Jag tror jag aldrig kännt mig så övergiven som jag gjorde idag.
Det var hemskt...
Det var visst jätte fint väder ute, men inte ville jag vara ensam.
Låg i sängen från klockan två till säkert sju på kvällen...
Var ledsen och ville bara hem till Mama...
T kom hem och tvingade med mig på fotboll,
fyfasen va kuligt det var !
Vårat lag, TJEJERNAS lag plus R och L vann, såklart. ;P
Sen blev de såklart lite vin och sånt....
Krogen, fyfan va tråkigt man kan ha där...
Men innan var de fan swaina kuwl.
Har bara käkat frulle och smarrade lite av en go´ purjulökssoppa...
Sen har det vart tomt i min mage, svårt att käka nu ju...
Drack bara vatten på krogen, är stolt över mig själv : )
Vissa kan i af dricka lite, om man vill

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack o lov att T. finns, som rycker upp dig då o då;-) När inte jag kan ta dig i famn då jag vill:-)

Ni hade säkert jättekul, spela fotboll med kompisarna, som ni förr brukade alltid när det närmade sig skolavslutning, o strax efteråt också, fast ni spelade väl mycket brännboll...

2008-06-09 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0