mystiskt

När jag rör mig mer på vissa perioder och äter nyttigare,
då går jag inte ner i vikt.
Men nu när jag har käkat massa fett hela tiden och knappt rör på mig,
så väger jag så lite som jag säkert inte vägt på flera år, det är konstigt,
men då kanske det är så att allt fett inte biter på mig :D

Sitter helt solo och funderar om man ska läsa vidare litegrann?
Massör eller psykolog skulle nog fan vara roligt, och jag passar som bägge :P
Men då är det ju den jobbiga biten, att LÄSA !
Dom som känner mig vet att det absolut inte är min favorit syssla, men måste man så måste man?

Av helgen som gick så var jag visst rätt packad, jag kan ju sköta mig och bete mig (?)
Men jag har ta mig fan inte många minnen av avrken fredag eller lördag, tur att det finns folk som fotograferar :P

Kan inte någon bara säga vad jag ska göra av mitt liv?
Är det jag gör rätt eller fel åt helvete?
Jag har så svårt att bestämma mig för vissa saker, för vissa åsikter... om man säger så.
Äsch, det visar sig nog snart hur min framtid ska bli, lite av den i af?
Men som vanligt kan jag ju inte sitta och vänta på att något ska hända, men jag vill
verkligen vara en viktig person i denna värld, och ärligt talat så ser jag mig själv som
ett jävla skämt och förstår verkligen inte hur folk runt om mig orkar med mig,
för jag tycker att jag aldrig säger något viktigt, eller betydande för någon annan.
Jag är även en fet jävla egoist, och blev nästan gråt färdig idag när jag tänkte "den dagen jag får barn"
Jag kommer vara den uslaste mamman och inte bry mig om mitt eget barn, mina behov kommer vara viktigast,
så jag tror fan inte att jag någonsin vill skaffa mig ett barn, för ungens egen skull,
jag skulle helt enkelt inte klara av det.
Jag är så farsinerad av min storasyster, tycker hon gör världens bästaste jobb för sin Saga,
Saga har en sån jävla tur som får ha Nina som mor, jag tror inte jag någonsin sett sådan moderkärlek
till sitt barn som Nina har för Saga, eller på tv har man ju sett de mesta, men det räknas inte.
Så idag får N ett diplom av mig för att hon är nog en av dom bästa mammorna jag skådat !


Ni ser ju själva hur lycklig denna unge är : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en jättebra moster :) det sa Saga nyss när hon läst din blogg.Klart att du ska läsa vidare, då är det ju nåt du väljer och då är det inte trist.Klart, ibland är det sökert jobbigt men man vet att man får nåt ut av det"!det är bra att du börjat tänka så här!Du kan bli allt du vill!(att du vet den!)

2008-06-24 @ 20:56:07
Postat av: Anonym

Sa Nina asså

2008-06-24 @ 20:56:28
Postat av: mamma

Håller med ovanstående!! Och nuförtiden får man hjälp om man har lite svårt att läsa el så...det sa dom på handledarutbildn. att om man t ex har dyslexi så kan man vid teorin o teori provet få göra dom muntligt...

Och du!!! Du ÄR EN VIKTIG PERSON för mig och många många andra, det behöver du inte läsa dig till!!

Kram på dig min kanelbulle

2008-06-25 @ 13:03:42
Postat av: Anonym

men hon har ju för fan inte dyslexi....här är bara lite lat ;P

2008-06-25 @ 15:26:59
Postat av: Anonym

sa nina igen

2008-06-25 @ 15:27:17
Postat av: lottabecca

Jag tror tvärtom, att du kommer bli en jättebra mamma en vacker dag :) Du är så bra med barn och människor i alla åldrar

2008-06-25 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0