reeeeeeeeebok

Nu har jag (eller mama) hittat mina reebok skor, eller, dom var nog inte så långt borta,
men jag har bara inte vetat exakt VART dom var...
Men dom har jag bara när det är dags för skogen, siikavuopio, eller regnväder ute.
Dom blidde som förstörda efter förra sommaren av någon av våra bergsklättringar.
Men dom är ju så sköna, så tänker fan inte slänga dom !
Sen är dom ju vita oxå, ett stort jävla plus i kanten : )



Har sovit gott som tusan inatt, fast det känndes som att jag bara hann blunda i 5 sekunder,
sen vakna igen, men vilken skön sömn jag fick ändå : )

Systrarna pysslar med något, städar kanske?
Då tror jag att jag tar med mig Saga så gömmer vi oss så vi slipper städa...


Mygg jävlarna har återvänt, varför kan dom bara inte dö bort, så man kan sitta ute utan
att själv bli mat till äckliga småkryp ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0