tjing tjong pling plong

Okej, jag är rastlös och inte ett dugg trött och fortfarande så jävla sugen på godis !
Men en tanke slog mig just.... En lite hemsk tanke...
Jag kommer inte få träffa min älskling på 2 dagar :(
Jag blir som lite ledsen i hjärtat....
Det är ju nästan hemskt att jag blivit sån här tönt...
Kär .
Han är . . . Jag kommer inte på några ord, underbar , det får duga.
Kärlek är fan vackert : )
Fast ibland är det ett helvete oxå... men för att veta hur bra det är så måste man ju få känna på lite dåligt oxå.
Jaja, jag älskar i af Dig så otroligt jävla mycket,
trodde aldrig att lilla jag skulle kunna älska någon som jag älskar Dig.

Tror jag ska krypa ner i sängen brevid dig och kolla hur söt du är när du sover så sött som ett barn.
Så ska jag låssas sova när jag lägger mig alldeles brevid dig . : )

Sommaren 2oo7 hade kunnat få ett helt annat slut än vad den fick,
är så glad att det blev precis som det blev .

Kommentarer
Postat av: Nina

Först..lets get this party starded.hahahaha

Sen...du är ju psyk egentligen ibland hatar du han hahahahah hehehehehe hehehehe ehheeh heheheheehehehehehehehheehfhwehfwe

2008-06-17 @ 15:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0