jag har lite att göra... okej?

· Vilken svordom använder du mest?
helvete

· Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

ställer bara den klockan när jag ska jobba va...

· Hur tidigt stiger du upp?

sover gärna hela dagen. emn hellst inte efter 12

· Var köper du dina matvaror ifrån?

mest på tråkiga konsum

· Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

haha

· Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en stock me snus.. näe, möbler å tjaffs kanske


· Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Jaaadå..

· När var senast någon stötte på dig?

Nån typ med mörkt krulligt hår som vistas i mitt hem brukar stöta och taffsa på mig?

· Vad åt du till middag senast?

skabetti å söttfäss

· Kan du vissla?

johodu

· Tittade du på tecknat när du var liten?

oooja

· Har du några homosexuella vänner?

inte vad jag vet

· Bio eller promenad?

bio är skojjsigt

· Äger du några popband t-shirts?
nee


· När flög du senast?

i höstas

· Pratar du några andra språk?

försöka går ju

· Har du utländska föräldrar? 

fader anka är ju från finland

· Har du gråtit offentligt?

joorå

· Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

jaförfasen gadda mig!

· Vad har du med dig in på bion?

läsk å poccon

· Vad har du för väder?

sol, molln och rekn

· Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

på gymnasiet tyckte jag inte alls om skolan

· Vad heter dina husdjur? 

troja & katten

· Var har du ont? 

ingenstanns

· När sov du senast på golvet?

de minns jag ikke

· Gillar du din boendesituation?

njo... men lite finare kan man ju få de

· Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

10 timmar är bra :D

· Är dina dagar fullbokade och stressiga?

jo fan, fullt upp hela tiden......

· Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

jo, gymnasietlärarna tyckte jag var som en unge på förskolan

· Hur gammal blir du nästa födelsedag?

21

· Är du bra på att måla?

jo, sträckgubbar å sånt

· Är du kittlig?
jaaa


· Tror du på liv på andra planeter?
jaa, nått sorts liv finns de säkert..

· Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

det kan alltid bli värren än vad det är :P

· Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

jo, de skulle nog va kul som fan

· Tycker du om att krama folk?

näe... bara tönten och mama om jag själv får välja

· Har du pojkvän/flickvän?

Ja

· Är du kär?

jo, är visst det

· Äger du en digitalkamera?

nixpix

· Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

en gång med julia roberts i af hahaaaaaa

· Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

jaaa, blir som lite irri på sånt, fast jag själv gör så :P

· Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

men näe

· Morgon- eller nattmänniska?

natten
 

· Sparare eller slösare?

nog gillar jag att spendera pengar : )

· Är du mörkrädd?

njoo... så är man ju expert på att skrämma upp sig själv..

· Rädd för insekter?

bara om dom kryper på mig, inte annars

· Anser du att du är stark?

jag är fan svin svag, kan inte ens öppna en banan nå mer

· Tre saker du alltid har med dig när du går hemifrån? 
snus, mobil och nycklar

· Vad jobbar du med/pluggar du:

gamlingar

· Vad har du på dig just nu:
mjukisar och linne


· Hade du en bra kväll igår:

jopp !

· Har du körkort?
nowe, men det är ju inte kortet som gör så jag kan köra bil ;P

· Favoritgodis?

ingen speciell

· Din favoritdryck på morgonen:

mjölk !

· Var fick du dina senaste pengar ifrån:

mama.....

· Vad hade du sönder senast?
vet inte, klantar mig ofta

· Vem snackade du med senast:
 
Ninni
 
Gillar du att slåss?

joo, med mina syskon, och med tönten när han vågar :P

· Vad ska du göra ikväll?

inget, tönte mig med mina syskon

· Varm favoritdricka:

choklad !

· Favoritdricka när du är riktigt törstig:

Cola är ju alltid gott :D

· Alkoholhaltig favoritdricka:

Öl

· Vilken är din favorit drink?
ren sprit med vatten efteråt


· När var du senast full?

ööhm... för någon helg sedaan

· När gjorde du senast något riktigt dumt:

jag gör ganska mycket dumt... Senast var nog bil och badstrands dumheter

 

· Vad ska man göra för att få dig irriterad:
vet inte... beror på vilket humör jag är på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0