wohoooo

Igår var en sån där riktigt jäkla rolig dag !
Först var jag med Emma, vi bara svamlade...
Sen hämtade T mig, jag trodde vi skulle hem,
men vi åkte på värsta äventyren med grabbarna igår...
Vi gjorde sånt som är så jäääääävla roligt,
det blev bara bättre och bättre...
Tänker inte skriva här vad vi gjort...
Men kul vare ; )
wrompangpongpoffbaang
Lite ont i ryggen har jag fått från igår känner jag nu oxå...

Igår var det Jonas födelsedag,
han hade blivit 21...
Om två veckor, 4 år sen, vart tog dom åren vägen?
Känns som att det var igår den där kvällen, men ändå känns det
som om det var evigheter sen...
Jaja, han har det bra nu i af.
R.I.P

Kommentarer
Postat av: mamma

jag blir nyfiken, vad kan ni ha hittat på??? kanske kört rally nere i gruvgångaren;-)

Kram...bra att du kommmer ...du är skyldig mig!!!

Kommer du ihåg: EN HALVTIMMES MASSAGE!! Du lovade en gång.....brukar tänka o längta efter det:-)

2008-06-16 @ 10:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0