10 mars tvåtusenåtta

jag somnade idag på dagen, de brukar jag aldrig göra,
min kropp och alkoholen är inte så goda vänner nå mer skulle jag tro..

jobbade idag 14-21, fyfan va segt de kan va att jobba med gamlingar,
och det är jävligt tråkigt oxå för den delen..
eller, ibland kan de vara lite kul.. men nej tack .
justja, jag och T åkte ju till mor på lördag..
så skönt att vakna hemma ibland !

hade en mamma dag, vi var i karre, jag bakade, mor stod i köket hela
halva dagen och lagade massa mat..
det var så skönt att de bara var jag å mamma ändå,
för de var ett jävla bra tag sen..
S och T sov ju, fp springer ju alltid omkring...
så de var ju bara jag och mamma ändå <3
jajaaa, var iaf roligt tyckte jag.
nu vet jag inge mer förutom att... jo. en sak bara.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var en trevlig söndag, att ha dig för mig själv ett tag! Och tack än en gång för rygg massagen, jag var faktiskt mkt bättre i ryggen på måndag...men nu har jag sovit så konstigt igen, rätt stel igen..kan du komma hit NU o massera mig:-)
Kramisar

2008-03-11 @ 09:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0