åh fyf.

fyfan, drömde nått om att våran familj bodde i vårat gamla hus,
så skulle mamma pappa och lotta som sticka iväg utan mig och sebbe,
eller nått sånt....
sen började jag leta sebbe, han var bort !
men jag hörde han skrika...
han skrek hysteriskt sen, och det gjorde så ont i mitt hjärta...
sen hittade jag han i gamla förrådet,
han skrek och grät så hemskt, och så höll vi om varann jätte länge,
för sebbe hade vart inlåst jätte länge oxå..
det var som pappa och mamma som låst in han där i förrådet utan lampa och allt !
jag var så arg och bölade, sen vaknade jag och var livrädd,
tur att det bara var en dröm ! fyfan va hemskt de var !
min lilla lilla lillebror....
i drömmen var han som några år yngre oxå..och han kom inte ihåg vem som låst in han...
näe, detta var fan i mig en jävla hemsk dröm !
så får man inte göra mot min lillebror !

hmm, har sovit så konstigt dom senaste nätterna,
men ändå har jag sovit jätte bra...
och de är de som är de konstiga. haha.
så snöar det idag igen ! fan,de som var så underbart väder igår !

min älskling är världens bästaste .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0