bla bla bla bla blaaaaa

Så var man återigen istaden, fyfasen vilket mörker....
Det är så skönt att va hemma i byn när hela familjen är samlad...
Men måste ju erkänna att jag saknade Dustin oxå...Och hans kärlek :D haha..

har vart sjuk nu i typ 3 dagar, feber ochs snorig som tusan,
de är inge kul !
Alltid täppt i en näsa, febern börjar väl försvinna nu,
men den känns ännu litegrann...
Var tungt som fan att gå av bussen ända hit upp,
hoppades att jag skulle svimma så en ambulans
skulle få hämta mig så jag hade sluppit gå...
men näe, inte ficlk man svimma heller, nej nej...

Hade allra hellst velat vara i byn...
Nu när det är fint och bra ute väder oxå...
Igår åkte vi ut mot badstranden och satt och grillade
och allt de där, så himla skönt !
fast jag hade feber så vill jag väl gå ut för de...
satt ju först stilla på skotern, sen stilla vid elden,
sen friskluft på de hela, inte alls dåligt, enligt mig iaf...
är man sängliggandes tror jag bara man blir ännu mer sjuk...
och jag klarar inte av att bara ligga i en säng hela dagen fast jag är sjuk..
menar inte att jag är en hurtig människa men jag vill bara inte ligga
när jag måste : P

jaja, nu ska jag vila mig ett tag och drömma sött...
justja, somnade i bussen efter soppero, vaknade i vittangi och somnade tydligen om,
för jag drömde att bussen glömde 3 kvinnor på stationen och så att han råkade
köra in i de där huset där litegrann, sen efter ett tag skulle jag kolla vart vi var (jag trodde ju vi lämmnat vittangi)
så var vi ännu där på bussstationen.... jag baaah, oooj, jag drömde visst...
drömde en massa sjukt..
jaja hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0