byn

nu är jag äntligen i byn...
kom vid... ett tiden kanske... T tog egen bil...
mats och jt åkte med oss...
dessa grabbar for till karre för att festa sig i en stuga,
men under påsken vill jag vara i min hemby, så de så...

och min kära fia är i byn hon med...
och mina syskon... och saga.. och johan... och alla.. haha..
kommer ännu mer folk, imon, roligt roligt...

idag har jag å fia brassat skojter....
våran jävla skrutt arctic cat.. blääää...
men vi hade fan rolitg för de :D
men nästa år ska jag fan i mig ha en rosa skoter...
eller, en bra skoter så krarr man huven rosa...
fan va fint....
nu spelar vi lite gitarr hjälte...
ska väl kanske snart till karre?
fia skulle köpa snus...
och så kanske man åker över till den finka sidan? haha
jaa, vi ser ju...
näe, nu ska jag leka me fiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
hon är bäääääst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0