det löser sig

har vaknat för lite mer än en timme sen,
och jag känner mig så slut !
men det måste vara för att jag inget gör om dagarna...
men, det löser sig snart det med...
alltid kan inte allt gå som på räls...

det jag har nu det duger ändå, för jag vet att
det inte alltid kommer vara så här...
inte kommer jag alltid vara så här fattig,
nej nej,
inte kommer det alltid vara så att vi har en tråkig lägenhet
med inga saker,typ..
det löser sig, men kanske inte idag eller imorgon, men det löser sig : )

nu tycker jag att emma ska komma till sverige igen,
nu har hon nog vart borta alldeles för länge...
vi måste planera... haha...
men seriöst, vi måste sätta igång med våran plan snart...
för vi vill ju det, och miaa måste oxå vara med på det här..
jaja nu ska jag duscha... herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0