du kom du gick

idag har jag äntligen vågat mig ut igen...
blev väl helt jäkla avskräckt av att vara ute i -35 plus att man
åkte skoter... fyyyyyyyfan vad kallt ska jag tala om för er !

vaknade först av att jag fick Saga liggandes brevid mig en sväng,
så mysigt,
men sen försvann hon och jag somnade om, steg upp först halv tio kanske...
var jätte trött jätte länge,
men sen tog vi oss mot mommo, jag mina systrar mor ooch Saga...
sen fortsatte jag nina, saga och troja mot stugan för att byta risslan mot en drag kälke tjoffs,
troja fick hjälpa att dra, hon är så duktig så !
en lååång och skön promenad blidde det !
hädanefter kommer jag nog att våga gå ut....
tror det börjar bli bättre väder på gång, så jag stannar lite till...
idag åkte/åker fia.. tråkigt...
men jag kan hålla med hon att man blr jäkligt rastlös här ibland...
+att stackarn förfrusit sina händer som fan, så vi kan inte vara ute och leka me skotern heller...

vi som såg fram emot de vanliga ´VARMA fina påskvädret
så vi kan va ute hela dagarna och elda, pimpla köra skoter och allt de där..
men nu är det för kyligt för det...
irri att påsken blev så tidig iår !

denna pimpel tävling ska fan jag och fia ha en jävla korv vagn...
det är de enda vi alltid velat, men vi får bara fika vagnen... grrrrr....
tror ni vi ska käka upp alla korvar eller vad är de frågan om?
haha, jaa , jag är inte så säker på att så många människor i denna by
tycker om oss på denna sida av byn... vi i dessa 3 hus på kullen, hemska barn !
maradörer som L.U kallat oss....
jaa vi är så hemska.. hohojj...

näe, snart blir det bastu hos mommo och moffa, fyfan va skönt,
jag är som lite lortig... ooovanligt... ehheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
måste bara säga en gång till att jag tycker så synd om min kära fia !
men händerna blir bra snart igen får du se .


image141


Kommentarer
Postat av: fiiiia

har fasen fått en till blåsa nu:S å lillfingret har börjat bli vitt. är lite läskigt.

2008-03-25 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0