dusch rekord

igår när tönten skulle duscha så kom vi på att vi ska se hur fort han kan duscha,
och rekordet är just nu 11mars 2008 - 01:13.6 min.. haha,
det var lite dålig tid tycker jag, nästa gång han duschar ska han slå de rekordet !
jag tycker han ska tävla med de iaf tills han slått en minut..
haha vi är ju kankse inte som alla andra par, eller kanske just precis som alla andra... (?)
men om man inte har nått att göra så måste man komma på små saker själv :D haa !

och de där var roligt, han var så söt när han sprang mot duschen,
hihiiiiii, med sin söt min.....
åååh kom hem nu honey...
näe, nu ska jag dricka teeeeeeeeeeeeeee.




tänka sig, ända sen jag och T blidde tillsammans så har vi vart med varandra
hela tiden, alltid sovit med varann...
förutom om jag vart i byn å inte han... tex.. men annars..
eller vi sov oxå med varann innan vi ens blev tillsammans..
men ändå sen vi blev ett så kallat par så har vi vart oskiljaktiga, tihi...
lite dåligt att vi gjort så, för när man väl måste sova ensam är de ju skitjobbigt : (
nu har vi vart tillsammans i ca 7 månader... rekord till mig oxå.
jajajaja... de räcker nu lisa.

Kommentarer
Postat av: låttapåtta

haha, ja ni är allt bra roliga ni =)så söta..
visste inte att du dricker te :D

2008-03-14 @ 13:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0