en massa

Jag har inget på hjärtat jag orkar skriva om, så det får bli en massa bilder från några olika dagar .
 Pigan sover på mig..
 Inte har sötnosen stora ögon inte : )
 Le och va glad vettja
 Lilla Pitchie, Saga Matilda Mäkitalo (Siikavuopio?)
 Dreggla, de kan hon .

 Va?
 Jag och Fia körde lite skoter, hon blev lite snöig .'
 Jag var tvungen att ha min gamla fula jacka ... grr
 Kollade läget på Idivuoma slalombacke, Emma, Miaa och M;s systrar åkte ner för backen
 Oskar kom oxå förbi .'
 Emma hade pissat på sig, näe skojja bah .
 Här ser Saga ut som min å Ninnis gamla "Josef dockor"
 Jag och Nina svamlar .
 "Jag är Tjatte "
 Mitt sängliggande miffo .
 Jag lekte lite .
 Pigan sover så sött med moster Lisa
 Så fin så fin <3
 God Morgon Jag, Saga och Lottaaaah
 Underbara Lilla Saga
 Bebisen börjar kanske få tänder .
 Tycker Fia och Saga ser likadana ut på den här bilden, hehe
 Nu ska jag och Lotta på turné .
 Bra att ha brills när det är kallt ute tex .
 Var en sväng till stora sandtaget med . . .
 Lotta leker aptroll
 Ser ut som en fyll gubbe när solen skiner så här.
 Vi blir inte alls påvärkade av vad vi ser på TV... (so you think you can dance?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0