fredag, lördag, söndag

ojsan
hoppsan
hejsan .

vi drack ju som dagt på fredag...
sen var man ju lite bakis...
var med lotta lite senare på dagen.. vi käkade pizza,
skulle ju äta med R men han var ju så seg så jag höll på att svälta ihjäl !

kollade iaf på när Tony, richard och emil åt...
det var trevligt, sen var jag med T & R hela dagen...
vi kollade melodifestivalen, så kom NÅN på att vi måste ju dricka lite
whiskey till de.. oj heŕre Gud....
slutade med att jag blev cp full och drack en massa sprit...
lotta med pojkvän och kompis kom, alla blev lite päisä...
vi hade roligt....
nu är jag hos johanna, och jag vet inte vad jag ska skriva...
längesen jag var här : )
men men, nu räcker det för stunden.. heeerråååå

Kommentarer
Postat av: ninna

och mej glömde du minsann bort :( inte för att det gör nåt, vi hade inte idats gå nånstans ändå.heppåre

2008-03-16 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0