int vet ja

På söndag var t.ä.d helt nermålad på ryggen med tusch,
så vi skulle skrapa bort det-med en diskborste.. haha
och ugnsrengöring...
"aj, det svider"
hahahhahahahahaha, jo, de var roligt.
men sen ändrade vi till att jag putsade med en handduk och duschkräm...
och nu är min älskling ren på ryggen igen... tjohooo..

inatt drömde jag att jag hade en bebis, eller att jag och dustin hade en bebis..
som såg ut som saga, men de var inte saga.. de var våran lilla bebba som saknade mig
och grinade efter mig frös... så satte jag in hon i ett täcke så blev hon glad å vi åkte hem.

så har jag drömt att jag var utomlands eller nått..
och drack en massa pina colada, hur man nu stavar...
drack en massa sånna så sa bartendern,
-aaah, det är ju du som älskar pina colada...
de va skämmit.

fasen, känner mig så där konstigt trött idag igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0