me and my darling

hmm... mys helg :)

ajajajaj vad jag har ont i ryggen ! ryggraden till och med... AJ som tusan !
varför har inte E ringt mig?
igår efter jag och t.ä.d kollat film var jag svin trött, klockan var typ 23...
men sen när jag väl låg i sängen kunde jag inte somna ! ! !
senast jag kollade klockan var hon ca 00:28... PANIIIIIK !
vaknade först vid halv tio idag, trodde jag inte skulle somna om,
men de gjorde jag visst, vaknade halv jävla 11 !
ångest .
imorgon ställer jag då klockan på o9:oo...
Här ska de inte sovas bort nå mer dagar inte !

Imorgon har vi tvättstuga, och vi har inte lite tvätt ska jag tala om för er...
fyfan... men så går de när man "tappar bort" nyckeln...

äääsch, hejdå bajspiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0