övergiven

-man måste kunna säga... annars funkar det inte...

fyfan vilka skräp drömmar jag haft inatt.... bläsch.. usch...

älskling har lämmnat mig nu här i byn för staden... inte roligt,
jag blir lessen, hur ska jag kunna somna inatt?
kanske knycker Saga så jag kan känna närhet....
Lotta törs ju inte sova med mig nå mer, hehe...

Näe, nu vet jag inte om jag klarar mig utan dig... kanske förföljer dig....
men det blir nog bättre snart, Nina vore komma... alldeles strax....
kommsi kommsi systeri ysteri .

förbannat att det ska vara så kyligt ute ! ! !
ge mig värme, tack.

Kommentarer
Postat av: ninna

nu är jag här med mina stenfrusna korvtår, du kanske får sova med Sagas blöjor så blire varmt....

2008-03-23 @ 15:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0