pillesnopp

igår hade vi lite ferre på fyra som sagt...
älskling, ricco och kim, och jag förståss...
var så där trevligt,
men de slutade med att de blev lite vilt, men de gick bra ändå..
eller det slutade med att vi blev djupa jag och R, haha
jaa, men det kan vara bra att prata av sig med någon som har/haft det likadant...
sen for vi till krogen... det gav mig inte så mkt, men trevligt att snacka med lite folk...
så for jag och t.ä.d hem.. hahaaaaaaa...tror taxi gubben bjöd oss på resan hem.
idag känner jag mig lite sliten... och hungrig...

jag förstår fan inte hur vi 4 kunde grisa som grisar !
såg ut som en äkta svinstia här idag när vi vaknade...

imorgon ska jag umgås med mina systrar och saga...
idag känner jag mig lite off...

hade vart fint att vara ute i de vackra vädret, men man har ju inte ens en skoter jävel..
.så¨de skiter sig de med..

verkade som att N blev lite sorgsen över att inte hon jag och saga får åka
på nån sthlms resa...
men N sa att då kan ju vi 3 åka på en egen liten resa : )
skulle vart trevligt...
bara jag min storesyster och saga....
tror vi 3 skulle åka nånstanns en kort bit en helg...
kanske till merta när morsfars och småsyskonen är i sthlm :D haha
jaja, nu börjar jag må lite speciellt.. ska gå och kolla på min älskling
och fråga om han tycker jag är söt idag... eller nått...

hejs svejs där får du lingon i ditt fejs... muhahaa, jag är så rolig...

INTE värt att dricka alkohol !
fyfan vad less jag är på den där drycken. nu får det vara nog.

Kommentarer
Postat av: Miaa

min fredag blev den värsta på fleraår=)

2008-03-16 @ 17:27:39
URL: http://actioonradar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0