tacka vet jag Nina och Saga .

idag har jag vart en sväng hos min syster och saga lilla,
roligt roligt...
åkte dit med mor och far...

jag har kommit på att jag vet inte vilket humör jag är på
förrän jag pratar med nån eller träffar nån efter de att jag vaknat...

idag trodde jag att jag var på bra humör, bara lite illamående och trött,
men så träffade jag fp...
ibland blir jag arg av att bara höra han tugga på nått, höra han röka en jävla cigarett...
hans steg kan oxå vara så jävla iriiterande så jag har lust att... näe, ska inte ens skriva det...
men vill bara få fram att han om någon kan förstöra ens dag,
jag menar, räcker det inte att han förstört en massa andra saker?
neeeeeeej då...
men ändå på samma gång blir jag arg på mig själv när jag
blir så irri på den här människan, men jag kan inte rå för det...
ibland kan jag tycka att han är bra, på nått sätt...

jaja, blev iaf irri när jag såg han...
men det blidde mkt bättre när jag fick umgås lite med världens bästa stiresyster
och världens sötaste och underbaraste saga....
Saga, Saga, Saga, världens sötasteeeeeeeeeeeeee .

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tacka vet jag dig!

2008-03-17 @ 20:01:50
Postat av: lillayster

jag saknar syster och saga!!!!

2008-03-17 @ 20:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0