våren är kommen, igen

idag har jag banne mig vart ute !

vaknade för tusan typ tjugo i åtta på morgonen, inte dåligt...
har hunnit vara i karre med N, J och S oxå....
sen for jag och Lotta ut för att brassa skojter...
försökte så gott jag kunde lära lotta hur hon ska göra så vi hade kunnat
göra lite pauder svänkis, men jag skulle bett fia lära lotta....
alltså, de blidde ju lite svängar med lotta oxå, men det är ju jag och fia som
är proffs på de där... facktiskt... är så ledsen att fia for iväg och med förfrusna händer...
aj aj aj, oj oj oj...
nu när det blev bättre väder oxå,
tror även att det blir ännu bättre imorgon osv...

jag och mor förutspådde att de skulle bli bättre väder nu när det vart så
förbannt kallt så förbannat länge, och visst hade vi rätt.. japps.
snart blir det väl sommar oxå... tjohooo...

nu fryser jag efter att ha vart ute så länge för min del...
jag och lotta skulle grilla på gården, men....de gick ju som de gick...
tror jag pyser till stan snart, måste egentligen dit innan onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0