vilken helg .

så där jah.. då var denna helg avklarad...
fyfasen va skojjsigt det har vart, trpr det blir något speciellt i byn, och med folket när det är
maunu pimpeltävling, haha..
för två år sen hade vi oxå så jävla kul i byn denna tidpunkt på typ samma ställe...
det är en fest som var av högsta kvalité !
det var helt galet .
Jajja, men denna helg var ju som sagt och väldigt väldigt rolig..
fredag for vi alla till byn, jag, M och K började dricka i bilen, E körde, stackars . . .
meeeen hon tog igen de hon missade under timmarna mot byn ; ) haha .

vi spelade spel och var störda mest hela kvällen,
två sötisar som blev alldeles föööööör fulla . . hhaahahahaaaaaaaa

vi vaknade allihopa tidigt på morgonen och tog våra frukost ölar,
vi har alltid så kul på våra bakis dagar när vi är samlade...
jajajajajaa hade iaf en massa kul å fjantade och stördade oss..
sen for vi med skotrarna mot maunu...
åkte först med T, men han hade druckit lite,
så sa han;
du kanske inte ska åka med mig nu när jag har druckit, jag är så rädd om dig,
och jag vill inte att nått ska hända dig.. så jag fick åka med P,
det var iofs roligare, med tanke på att hans skoter gick lite snabbare...

hoff, jag orkar inte skriva nå mer, känner mig fortfarande lite sliten,
somnade igår vid 23 tiden,
drömde hela tiden om T, var hela tiden tvungen att kolla till han,
drömt helt störda drömmar inatt...
jag har iaf sovit jävla gott inatt...

näe, nu ska jag duscha eller nått..

Men tack alla som medverkat under denna helg, haha, hade inte kunnat bli bättre ! : )
gryyyyymt roligt har vi haft .

och nu blir det nyktert ett bra tag fram över...
man kan festa till när det är nått speciellt..
fan, hörde rykten om att de snart är påsk...
och påsken i byn är ju... oxå väldigt speciell...
jt frågade igår mig å emma om vi sover hos han under påsken,
haha vi får ju se : )
nog för att jag har ett hem där oxå.. men men men men men vi får ju se....
näe, nu ska jag gå och duscha.. har inte tvättat hela min kropp sen fredag... ooooooj...
jaa, jag är ett äckel ahahahhaqahha men de är kul hihi haha hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0