Janet Jackson

Alltid när jag ser Janet Jackson på någon talk show så undrar jag varför hon är
så jäkla blyg och tyst !
Idag ser jag hon på Ellen DeGeneres.
Hon har ju ändå vart känd ett bra tag och man tycker att man vore släppa sin blyghet då.
Hon sitter där i fåtöljen och hennes kroppsspråk ser ut som en liten flickas...
Men då tänkte jag så här att dom där syskon Jackson började väl ganska tidigt som
någon slags famlje band?
Hon kanske aldrig fick vara barn så hon kanske ännu är som det barnet hon aldrig fick vara?
Näe, jag vet inte, jag bara tänkte lite...

image211

Kommentarer
Postat av: NIna

Nä dom hade det nog inte så kul när dom var små i deras familj...

2008-05-08 @ 14:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0