övergivet barn

Idag lämnade Tony mig :(
Minst 10 dagar ska han vara borta,
först jobba natt en vecka sen åka iväg och jobba och överge mig.
Hur ska jag nu kunna somna när han inte ens kommer hem klockan sju på morgonen?
Kommer gråta varje dag, hela dagarna långa...
Oj oj oj, så synd om mig.
Men han sa att han kan ju kanske komma nån dag och hälsa på mig.
Jag klarar inte att vara ensam nå mer.
Det är inte bra at vara så beroende av någon, eller är det ?
Min älskling, han är i af världens bästa, alltid så snäll och söt och bäst.
Kan man begära mer?
Jo, lämna mig inte ensam :D

Vad ska man göra idag då?
Tror fan jag måste städa,
ser som vanligt ut som en svinstia här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0