torsdag

Torsdag idag.. Vaknade först vid halv nio av att jag fick ett
gulligt sms ; ) hihiiiiii
Sen vaknade jag vid halv tio av att Emma ringde mig..
Steg upp lite innan 11, för det var så kallt och ensamt i min säng :( buhuuuu
Var på stan med Emma och Miaa och lite med Oskar..
Promenixade hit till Nina & Saga, Saga är så glad idag,
hon bara skrattar och ler, men nu är hon lite gnällig,
kankse för att hon inte vill sitta framför datorn, heheeeee
Nu har jag käkat sallad i flera dagar och inget så där
himla onyttigt, det känns bra !
Måste väl snart börja rusa efter min sallad, för jag börjar bli nälkääääääää..
hahaaaaa, imorgon drar vi till byn,
då går tiden kanske lite snabbare tills min sötnos kommer hem...
Han får aaaaaldrig mer lämmna mig så här !
Då blir jag satans arg och lessen, heheeeee hahaa hohoooo...
Näe, nu orkar jag inte mer, herrå

Kom hem nu jävla tönt ! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0