Trolleman försvunnen.

Nyss försvann min Trolleman ner mot den hemska grottan norrut..
Dom har tagit han till fånga 12 timmar/dag, eller ska jag säga kväll & natt?
Ja, för så är det.
Dom kommer fortsätta hålla han fånge ända till på söndag !
Sedan efter söndag ska dom röva bort min Trolleman igen !
I 10 jävla dagar !
På 10 dagar kommer jag inte få se skymten av han !
Han ska föras bort till ett hemligt ställe, lite söderut...
Tänk om dom aldrig kommer tillbaka med han?
Vad ska jag göra då?
Näe, han hittar alltid hem till mig ;P

Har ännu inte hittat den där jävla kvasten.
Tror jag ska hitta den imorgon.
Tror även att jag ska blanda ihop en ny trolldryck så jag blir lite snällare.
För annars kommer jag nog brännas på bål snart..

Käkade en räkmacka idag, det är gott, men nu lär jag inte kunna käka den
på jääävligt länge, spydde på min Trolleman idag, stackarn, hahaaaaaaaa

image210
//Lisa The Witch .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0