Bibbi aj aj

Jag och T var fasen vakna till nästan 5 på morgonen...
Så jag har stigit upp ganska nyss, men fyfan va gott jag sovde.
Här ser det ännu en gång ut som en svinstia.

Har fått mitt Visa kort idag, fränt,
har bara haft det där ungdomskortet hela mitt liv, de där gamla... vita... haha :D
Hoppas jag har samma kod som sist... men det tror jag ikke...

TimePool har ju börjat nu idag med sitt nya system, fick ett sms, en förfrågning om jag
ville jobba på vilan 2 vån. 2, kunde inte svara för min telefon är ju
som den är... Man ska svara JA eller NEJ via sms då.
Men så fick jag alldeles nyss ett samtal av viksamordningen
och frågade om jag ännu var sjuk, 
och vad för sjuk jag hade, så kul med glada människor : )
sen så sa hon att det var fel, att det skulle egentligen stå Rosengården,
 svara JA, bla bla bla,
eller ja... svara JA om du kan jobba förståss :D
Men det kan jag inte för det var natte tid, och jag
kan ju inte gå natt när jag inte ens gått brevid natt...
Om inte tiderna nu oxå blev fel, vem vet...
Näe, nu är jag hungrig.


Kommentarer
Postat av: Nina

Natt vore ju perfa för dej å jobba..din nattsmurf

2008-05-28 @ 16:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0