Grattis !

Idag fyller Saga år, idag blir pigan ett helt år! (om man räknar jordlivet :p)
Ett år !
Nyss var hon ju en liten bebis som bara kollade runt och dkrek och spydde.
När hann hon bli ett år ?
Nu springer hon omkring och försöker säga massa ord,
nu känner hon igen en när man hälsar på,
lilla pigan börjar bli stor.

Minns när Nina rang till mig för ett år sen,
även då satt jag vid datorn,
klockan var innan tolv i af?
Hon frågade vad jag gjorde och vi'pratade så där vanligt,
sen hörde jag en baby gråta i bagrunden och sa:
-Är det sant ? och började gråta, haha
Efter ett tag kom frågorna om det var en flicka eller pojke osv osv...

Saga är även ett perfekt namn för lilla pigan.
Grattis på din ett-års dag !

Så himla kul att se en unge växa & utvecklas ! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0