julmaten var god iallafall

Nu skäms jag, drack några alkoholhaltiga drycker idag.
Egentligen mot min vilja,
men gratis är ju ändå alltid gratis.
Är ändå nykter, det är ju bra,
men vet att jag kommer vara bakis som en
gris imon igen, bara för att,
Ska lägga in nån dags gammal inlägg igen,
det passar som bra idag med.

Jag är så dum !
Så dum som tror att människor kan förändras,
vissa kan verkligen inte göra det,
inte ens för dessa som älskar dom.
Varför har vissa människor så svårt för att se en annan människa ?
Svårt för att se hur någon annan mår ?
Hur kan man missa det ?
Jag är besviken.
Jag trodde och har alltid trott,
ska sluta tro, då slipper man bli besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0