let it be

Har inget vettigt att skriva..
Tänker bara på alla som har det svårt..
Folk som kämpar hela dagarna för att få en
helt vanlig dag att fungera.
Tänker på er som skadats svårt.
Tänker på er som mist någon nära.
Jag vill så gärna säga något eller bara ge er en kram.
Men när man inte känner alla människor så bra så känns det bara dumt.
Vad skulle dom bry sig om jag bryr mig ?
Jaja, tänker i af på er.

Jag har haft en väldigt bra dag och det känns som att allt är lättare nu.
Tony saknar att jag bråkar, då är det illa ; )

Allt blir så mycket lättare när man är glad och tänker rätt
och jag orkar inte bry mig om vissa saker just nu,
för jag förstår inte och tycker inte jag har något att förstå om det.
Så därför låter jag det bara vara,
minns hur det var sist och det orkar jag inte med !
N ä r   s k a   n å g o n   s ä g a   v a d   d e t   ä r   f ö r   f e l   j a g   g ö r ?

EN sak till bara:
Mina syskon & Mama vet hur mycket dom betyder för mig,
ni gör mitt liv perfekt.
Just nu hade jag inte orkat ta mig ur sängen om det
inte var för en speciell tjej, Saga.
Den ungen ger mig så mycket liv i kroppen,
när jag ser henne ser jag glädje,
det enda positiva med att vara arbetslös nu är
att jag får umgås så mycket med min systerdotter & min bortsprunga syster
som alla bara knyckt ifrån mig, Ni gör det värt att stiga upp på morgonen.

Idag var en perfekt dag för att jag fick vara med min familj & min älskling.


Kommentarer
Postat av: ;-) morsan

Inte gör du nå fel, eller alla gör nåt fel, ingen är felfri- eller handlar felfritt, du är en så omtänksam människa, tänker på ett så bra pedagosgiskt sätt (om du inte är arg) och säkert skulle nån som du inte känner så jättebra, bli uppmuntrad av en kram, tror jag ;-)

2008-11-07 @ 15:25:18
Postat av: Nina

Ja du är min bästaste vän lilla du, Saga har tur som har dej din häxa som moster :-)

2008-11-07 @ 19:54:06
URL: http://ninokalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0