Våran fina bebis

Drömde att jag och Tony fått en bebis,
vi var i gällivare, Tony och alla i min familj förutom pappa var med.
Födde ungen och det gjorde inte ont,
hann inte se ungen innan dom la den in virvlad i handduken
och sen på någon bädd där jag också fick plats att ligga.
Låg länge nära mitt barn innan jag vågade kolla hur hon såg ut,
hon låg under en handduk, sen kikade jag in där under,
och mitt barn var så jävla vackert !
Världens finaste ögon och ett så fint ansikte fast hon var helt nyfödd.
Bad Tony komma och kolla, vi var chockade att vårat barn kunde blitt så fin.. haha
Men min bebis höll hela tiden på att ramla och jag höll hela tiden på att tappa hon.
Sen skulle jag lära Tony hålla ett barn, han var så söt... Men jag var livrädd att han skulle
hålla fel och tappa våran fina flicka.
Sen skulle vi åka hem med mamma och dom men nu var vi för många i bilen så
mamma skulle hämta Nina senare..

Ibland brukar man ju veta att man drömmer men jag trodde det var påriktigt,
känndes som en förlust när jag vaknade och förstod att det bara var en dröm :(
Ni skulle sett hur fin min fina dotter var !
Det roliga var att hon liknade både mig och Tony på något sätt...

Sen drömde jag i af att jag skulle gifta mig med en tjej,
vi hade jätte fina klänningra, de var fullt med folk där,
Bree från D.H var också där, men vi gifte oss inte,
jag och Ante åkte rattkälke istället...

Näe nu ska jag spela siiiiiims...


Kommentarer
Postat av: Nina

jag brukade åxå drömma om bebis å då tappade jag fan den alltid åxå..



Varför fick jag stanna kvar i gällivarre?vafaaan

2008-11-10 @ 12:11:54
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: lisaaa jag ju ajlallnslkfsajaä

men för att det inte fanns plats i bilen, jag hade ju fått en bebis : P i drömmen visste jag som inte ens att jag skulle få en bebis så när vi skulle åka hem kom jag på att jag inte hade köpt blöjor, och att vi inte hade några bebi saker :S hehe

2008-11-10 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0