äventyr

Wiiiiho ! Idag har jag och Emma fan vart i Abisko och vi hade fan sviiiin roligt, när vi lämmnade stan var det fan snö o-väder, men det hindrade inte oss, väl framme i Abisko, Bdisko, så var det fint väder, snacka om att ha flyt !
Vi hade facktiskt med matsäck också, och varm chocklad ingick såklart i den.
Direkt jag och E är på våra små äventyr blir vi som barn igen, till och med våra röster blir helt annorlunda la jag märke till idag, haha. Emma var som vanligt orolig när jag går för nära kanter och sånt, fast jag gillar ju inte när hon går för nära det vilda vattnet.. På hemvägen såg vi en älg ko, men båda våran första tanke var att det var en HÄST, asså jag har ju sett älgar förr på väldigt nära håll, men den här såg fan ut som en häst. Vad gjorde en häst vid vägkanten asså? hahaaa..
Vilken chock det var.. Kanske trodde det för att jag tänk på hästar tidigare idag, haha... nihahahaha

haha, jag vet inte vad mer jag kan skriva förutom att det var så jävla härligt att vara ute i naturen och att det var så himla roligt !
Vilken energi ! +

Bilder kommer när jag fått sno några av Empan pempan.

När vi kom till stan hälsade vi på Ninni & Saga, oxå kul.


Kommentarer
Postat av: Nina

en gång trodde jag det var en tant som var och promenerade i mörkret men det var fan en ren.tanten flyttade sig inte(dum tant tänkte jag)

2008-10-01 @ 19:38:53
Postat av: lisa

hahaha, eller dum du kanske ?

2008-10-01 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0