buller och brak ska det vara när lisa kommer hem, annars blir lisa orolig

Idag är en dag som jag ska ta tag i saker, punkt slut.
Idag är en dag som jag saknar min mama !
Idag vill jag bara ha min familj runt om mig, när vi bara
svamlar och har roligt åt vad som hellst.
Brukar tänka att jag och mina syskon är som en grekisk familj, högljudda,
och galna (i af i filmer är dom det)
ni ska veta hur Saga blir när vi alla härjar hemma, hon blir likadan,
hon skriker och skrattar och blir högljudd, det är så roligt att se (stackars barn) :P
Till och med Troja brukar hänga med i svängarna...

Åååh, saknar min mor nu, hon är fan den bästaste mamman som finns !



Lite äldre bilder, men det gör inget.


Kommentarer
Postat av: lottabecca

HAhAHAHAH!! den där sista bilden, den är så rooooolig :D

2008-10-16 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0