en liten resa som var gjord för bara mig

Jaha... Nu har jag vart i Piteå sen söndag, i min ilska mot allt och alla
började jag packa mina kläder när jag såg att det går ju facktiskt ett tåg snart,
sen kom jag på, oj , jag kanske ska fråga Fia om jag får komma,
tydligen en dum fråga " Om du får ? Vilken dum fråga, du behöver inte ens fråga"
Annars brukar hon också säga min dörr står alltid öppen för dig, haha, där får jag
känna mig välkommen :D Tack Fitta-Lotta för att du tagit hand om mig dessa dagar ;D
Vi har haft himla kul. Vi har även hunnit slåss litegrann med varann, men det är sånt vi gör,
Fia slog mig facktiskt på ett ställe jag hade ont, på armen, aj aj. Okej, hon petade lite hårt då..

Jag älskar fan Pite, det är ett perfekt ställe för mig, dumma Tony som är en tönt som
vägrar lämmna Kiruna.
Längtar till imorgon när jag ska till Nina & Saga, har köpt två paltor till pigan...
Det är så roligt att köpa bebis kläder !

-Jag tror dom har en ramp... eller, det är väl klart att dom har en ramp ! hahahaaaa


Ännu en gång, så kul jag haft med min kära vän, tusen tack för att jag får
känna en sån idiot som dig :D

Snart sova-time, min älskling saknar nog sin sovkompis,
jag måste ju va schysst !

näe, man får inte åka iväg som ovänner, du har rätt,
för en gångs skull :P


Kommentarer
Postat av: fitta-lotta

var bara roligt att du kom. de var som pricken över ett i, å som strösslet på en glass:) var mycket roligt att få umgås med nån som är lite lika en själv:)hihi

2008-10-08 @ 23:47:45
Postat av: lisa

haha, jaa, det är sant det, du och jag alfred.

2008-10-09 @ 00:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0