hjärngympa

För en vecka sen lånade jag en bok Purpurfärgen,
nu har jag läst mer än halva boken !
Jag som aldrig läst, om jag läste en bok tog det över
ett år att bli klar med den, men om jag ska vara helt ärlig
så läste jag aldrig klart böckerna, skulle man göra det i
skolan så läste jag lite, tillslut frågade jag bara klasskompisarna
vad som hade hänt och vad jag skulle skriva om boken..
Men nu, nu har jag snart läst 2 böcker på 2-3 månader,
det är väldigt bra för mig, om ni inte redan förstått det.
Dom böckerna jag läst innan var typ Berts Dagbok, skit bra böcker..
Jag är så stolt över mig själv, jag är så duktig !
Det första jag gjorde idag var att ligga kvar i sängen och läsa.
Jag, JAG Lisa läser !
Ett under har skett.
Vad som hellst kan hända, allt är möjligt.
Eller som Gunde Svan skulle sagt:
Ingenting är omöjligt.


Kommentarer
Postat av: ;-) morsan

Visst är det stimulerande o rogivande att läsa!

Jättebra att du börjat läsa :-9

2008-10-23 @ 09:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0