min älskling är hemma igen ! ; )

Myyyyyysigt när min älskling har återvänt till mig från sina natt skift, vi har haft en roliig kväll och natt ; )
Tönten vaknade fan halv åtta på kvällen igår, han hade nog kunnat sova ännu mer, men jag
väckte han för jag hade tråkigt i min ensamhet.
Jag gick och la mig ca 6 på morgonen idag, vi kollade massa film och svamlade... hihi..
Men Tony den grisen gick och la sig 10 på morgonen ! Gissa om jag blev sur när han kom till sängen !
Haha, - Va fan, man kan inte gå och lägga sig tio på morgonen, hur ska du komma upp på måndag ? blä blä blä, häxa häxa häxa...
-Man kan inte bli sur för att nån lägger sig och sova, jag har facktiskt jobbat 11 dagar natt.
-Kan man visst de.. mor morrr morrrr
Sen sa han: Varför är det så ljust ? ( han menade, våran mörka gardin och rullgardin vore göra det mörkare, kom jag på sen )
Jag: Kanske för att klockan är tio på morgonen ! ! ! !
Haha, vilket humör jag kan ha ibland.. Eller.. ibland och ibland... haha.. Men jag sa nyss förlåt till han och att jag inte är arg på han nå mer... Stackars bebisen måste ju få sova...Min lilla älskling

På tal om bebis, drömde om någon bebis inatt, jag vet inte om det var Elias eller Saga, men jag skulle i af ta hand om den... Alla mommos & moffas barnbarn (minus L pojken) och Dorkan + några till var hos mommo & moffa, men M&M var inte hemma, dom var i Siikavuopio... Ja.. inte så mycket mer med de..

Nu ska jag käka frulle.. Hoff, hur orkar man vakna så här sent ? jag får lite ångset...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0