Jag & Earl

Inatt när jag tillslut kunde somna så har jag sovit så jävla gott
hela jävla natten ! Så skönt !
Drömt knäppa drömmar..
Drömde att jag och Earl (my name is Earl, Earl ja) var
i finkan i Övre Soppero, (?) vet inte vad vi hade gjort,
men jag och Earl asså, då kan det ju bara bli galet ! haha skojja..
Så kom Randy, han var vakt där i fängelset,
Vi knuffade Randy åt sidan när han öppnade dörren och sprang ut
från våran cell och härjade omkring där i finkan,
Randy jagade oss.. men som ni vet så är han ju lite seg....
Tillslut tänkte jag vara lydig och gå tillbaka till våran cell,
då hade Earl den jäveln bombat ut sig därifrån, utan mig också !
Jag blev lite irri...
Folk började bråka med mig, sen kom en gammal kärring (jag kallar hon häxan)
och hoppade på mig, hon hade jätte långa äckliga hårda naglar på både händerna
och fötterna, hon gick barfota.
Man hörde vars hon gick för det lät som när hundar går på golv, alltså
man hörde naglarna mot golvet.
Hon gick runt mig, var bakom mig hela tiden och jag hann som
aldrig ta fast hon, hon höll fast i min arm,
och hade jätte läskig röst och tror hon sa "du ska ingenstanns, du ska ingenstanns"
jag var livrädd och började grina,
sen vaknade jag och skrek på Tony !
Jag vågade inte lämmna min säng, häxan kunde ju vara där under..
-Älskling ! Älskling ! Älskling ! Koooooooom !
Tog länge innan han svarade, jag blev orolig och tänkta att häxan vart i farten.
-Vad är det ? Vad skriker du för ?
Berättade min dröm och det hemska slutet.
Så sa han nått med en läskig röst som lät som häxans !
Jag blev rädd och sa att han var tvungen att sluta.
Jag var så rädd!
Ni ska veta hur läskig kärringen var !
Det var himla tur att Tony var hemma och kunde
krama mig... Han fick inte stänga sovrummsdörren.
Sen när han sa hej då sa jag:
När du går så stänger du min dörr och låser andra dörren...
Nu tycker jag det var knäppt att jag blev så rädd...
Men häxan var inte söt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0