very bra dag idag !

Nu lever min mobil igen, för den som vill veta..

Har vart på språng hela jälla dagen !
Vaknade 9 (av mig själv t om)
Steg upp, käkade frulle for ner mot körskolan,
upp på stan på ams, snackade med en gubbe där om en massa,
känndes bra, för en gångs skull.
Vandrade omkring på stan, helt sooolo...

Gick på ett annat ställe och gjorde en sak,

for hem, käkade, drog iväg på promenad med syster,

mötte senare andra syster, vi gick sen på öb och kollade,

sen drog vi hem, eller vi drog till Tonys mor & far och åt,

och nu är jag hemma igen.


Idag är jag himla glad ! ! !

Idag känns allt möjligt och idag har jag många valmöjligheter,

känns det som, fasen va fint !
Lalalalaaaaaaaaa...
Livet går vidare, trots allt.
Kanske är dags att svälja sin stolthet nu?

Idag är en dag som jag bara ler åt allting...


 

All helogona.. En dag man ska tänka på de döda,
men jag ska bara vara full som fan och ha kul !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0