freeeeeeeedag

är hos nina, johan & saga, mor och lillasyster är oxå här...
var tidigare på stan med emma vi köpte lite saker.. det var roligt, sen drog jag till ninni och har vart här sen dess...
jag, nina och johan var nyss och käkade på bertas och sen gick vi på coop... det var roligt.
nu har jag förbannat ont i ryggen och nacken, det är som vanligt himla synd om mig.
lillebror sover hos oss ihelg, när jag tänkte att han skulle komma så tänkte jag att han var liten som han en gång var och sen kom jag på... justja, han är ju stora killen nu...

har volym mästrat hela håret idag, det är så skönt att veta att jag slipper tvätta håret på en vecka eller två, haha.
många människor har kollat snett på mig och mitt hår idag, men det tycker jag bara är roligt :D
jaaajaaa, nu ska jag sätta mig i soffan, jag är fan trött nu.... längtar tills jag får läsa min bok ikväll, men snart är den utläst då ska jag fasen KÖPA mig en bok... duktiga jag.

hoppas alla får en fin fredagskväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0