hur är det möjligt ?

Jag är så himla duktig ! Har städat vårat hem . Fast disken den ska Dustin få diska, fast jag kan hjälpa till, för det är inte lite disk ska jag tala om för er, förstår inte hur den kom till ? Äh, var väl som vanligt en liten gris som som smög sig in och grisade...och åt upp all mat...

Tro är det idol idag ? Ska kolla...Nej det var det inte. Vad dum jag är, klart det inte är idol idag...
Dumsnut jag.

Jag vill ha en ny mobil, med bra kamera, det är viktigt, för mobilen har man alltid med sig sen om man råkar se något speciellt så har man alltid kameran med sig, det är smarta grejer det där med elektronik och skit, är väldigt imponerad över hur man kan prata med någon i tfn, hur det hörs, tycker det är skit fränt ! Om nån klipper av en tråd hör den vad jag säger då? haha näe skojja bara, men tänk man kan prata med någon som befinner sig 100 mil bort från en själv, ändå kan man höra varandra :D haha jaa, jag kommer aldrig sluta imponeras av allt som är möjligt med elektronik och allt vad det nu heter. och nu ska jag använda den smarta uppfinningen .


Kommentarer
Postat av: nina

men du är ju så snål...köp 2 plastmuggar o 2 tändstickor och en tråd ist!

2008-09-20 @ 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0